Plus Magazine

Bereik
Pageviews
Social
Nieuwsbrief
In 1990 was Plus Magazine het eerste Nederlandse magazine speciaal voor 50-plussers. Plus Magazine is uitgegroeid tot het toonaangevende merk voor zelfbewuste 50-plus vrouwen én mannen.
Redactionele pijlers zijn Gezondheid, Geld & Recht, Mens & Samenleving, Reizen, Cultuur en Lifestyle. Belangrijke neventitels zijn Plus Gezond, Plus Lekker en Plus Puzzels. Een greep uit de merken van Plus Magazine: metplusopreis en mijnplus.
Doelgroep
De Plus-lezer is een actieve, maatschappelijk betrokken senior met een brede belangstelling. De lezer wil zich grondig informeren over zaken die van belang zijn in de levensfase waarin hij of zij zich bevindt.
Serieuze onderwerpen als gezondheid, maatschappelijke ontwikkelingen en financiën spelen daarin een belangrijke rol. Daarnaast wil de lezer ook alles weten over dingen die het leven kunnen verrijken: de Plus-lezer wil vooral ook genieten!