Zin om écht verschil te maken? Claim jouw plek in ons Digital Creation Team
Word jij wakker met je AirPods nog in, is SEO jouw middle name of herken jij online trends al voordat ze een trend zijn? Dan willen we graag van je horen.
Ambitieuze reis naar digitale autoriteit
Stap in op onze bullet train naar digitaal succes. Dat is waar ik, Rutger Houweling – Lead Digital Content, je voor uitnodig. Het uitdagende magazinelandschap is niets anders dan goed nieuws voor ons. Met onze mooie, sterke magazinemerken valt er digitaal nog heel veel te winnen. In content, community’s én commerce. Van magazinemerken naar omni-channel mediamerken.
“Digitale authentieke mediamerken bouwen we niet in een dag. Maar met de juiste talenten aan boord kan het héél snel gaan.” – Rutger Houweling, Lead Digital Content.
Digital Creation Team
Hoe? Met een impactvolle strategie en een centraal Digital Creation Team. Digitaal talent waarmee wij, samen met de redacties, uitgevers en marketing, authentieke mediamerken bouwen. Dit doen we niet in een dag. Maar met de juiste talenten aan boord kan het héél snel gaan. Ik ben dan ook op zoek naar een:
Verder kijken dan onze headlines
Het is onze missie om premium digitale content te maken die mensen inspireert om verder te kijken dan onze headlines. Het versterken van interesse in onze content is een belangrijk doel waarvoor wij continue bezig zijn om ‘eendagsvliegen’ te converteren naar loyale digitale consumenten. Hiermee vergroten wij ons digitale bereik en onze community’s. Een mooi voorbeeld is delicious.: trouwe lezers verslinden iedere dag de site, tonen vol trots hun gekookte recepten op Instagram én doen mee aan de delicious. academy waar ze nog beter leren koken en bakken.
Niet het middel, maar het merk staat bij ons centraal
In ons medialandschap loopt online en offline seamless in elkaar over. Waarbij niet het middel, maar het merk centraal moet staan. Consumenten schakelen voortdurend tussen kanalen en hebben hierin zelf de controle. Happinez speelt hier goed op in. Door als mediamerk premium content aan te bieden via de site, socials en podcasts, maar ook met digitale services zoals online trainingen, een shop en de yoga academy.
Het is onze taak om hier samen met de redacties voor alle mediamerken, zoals EW Magazine, delicious. en Formule1, sneller op te anticiperen. Dit maakt werken in het Digital Creation Team ook zo uitdagend én leuk. Tijdens de creatie houd je dus goed voor ogen voor welk merk en doelgroep je creëert.
Klinkt te gek, hier wil ik geschiedenis schrijven
Bekijk de 5 openstaande vacatures, bepaal welke rol het beste bij jouw ervaring en ambitie past en solliciteer.
Het proces gaat als volgt:
- Solliciteer door je cv met motivatie te sturen naar humanresources@roularta.nl t.a.v. Chantal Walravens, HR Director.
- Je krijgt binnen 10 werkdagen na ontvangst van je sollicitatie altijd een reactie.
- Zit je bij de eerste selectie, dan nemen we telefonisch contact met je op om een afspraak voor een inhoudelijk gesprek in te plannen.
- Zijn we overtuigd dan volgt een assessment.
- Is de uitslag van het assessment positief, dan bereiden wij een voorstel voor en volgt tot slot een arbeidsvoorwaardengesprek.
Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met Rutger Houweling, Lead Digital Content, via rutger.houweling@roularta.nl.
Benieuwd naar al onze vacatures?
Check hier of jouw droombaan er tussen staat of stuur ons een open sollicitatie door je cv met motivatie te sturen naar humanresources@roularta.nl t.a.v. Chantal Walravens, HR Director.